Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Nytt år igen!

Publicerad 2013-01-01 23:23:43 i Bara jag,

Snart är första dagen på det nya året slut. Känns skönt att lämna 2012 bakom mig. Det var ett väldigt tufft år på många sätt. Jag tar med mig mycket från det gångna året som har bidragit till mycket i min resa dit jag är idag.

Under 2012 har det hänt så otroligt mycket saker som på ett vis gör att det redan känns som mycket längre sen än vad det faktiskt är.

Jag är otroligt glad och tacksam för de nära och kära som finns i min omgivning, ni är alla speciella på era vis. Det här året har även visat hur man tillsammans kan stärka och fortsätta framåt.

Jag kan bara hoppas på att 2013 bjuder på mycket glädje, kärlek, upplevelser och positiva överraskningar. Och jag ska sträva efter att våga och njuta och passa på.

Tack 2012 och välkommen 2013! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela