Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Breaking Dawn Part 2

Publicerad 2013-01-02 21:36:56 i Favvo,

Då har även jag sett sista delen av The Twilight Saga. Mystiken, känslan, allt var mkt bra. Skönt att få ett avslut på det hela fast jag skulle gärna se en fortsättning!

Sista dagen på ledigheten för den här gången har varit toppen! Kunde äntligen komma iväg och träna för första gången sedan innan jul och förkylningen. Vi var sjukt många på passet! Många ville ha en bra start på det nya året ;) efteråt har jag bara slappat hemma innan bion. Blev även tidig middag på stan, mkt trevligt!

Tror inte jag är riktigt redo för jobbet imorrn, misstänker att jag kommer ha svårt att somna inatt, sov rätt dåligt inatt då hjärnan började ställa in sig på jobb...går in med en lugn inställning och hoppas på två trevliga dagar innan helgen.

Lite tv innan John Blund-time. Bad Boys känns lagom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela