Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Kvällssuddar

Publicerad 2012-09-17 23:02:23 i Jobb,

Har precis läst färdigt en bok till fredagens planeringsdag på jobbet om dokumentation och barns rätt och möjlighet till inflytande och delaktighet. Väldigt intressant och jag hoppas kunna hålla detta tänk flytande och att den tillhörande föreläsningen som ska vara på fredag är givande. När jag läser så här och både ger och får tid till reflektion inser jag att jag saknar skolan. Jag gillar läsandet, möjlighet att få reflektera, diskutera och sen se hur det kommer fungera i praktiken. Någon gång i framtiden skulle jag vilja utöka min utbildning men än vet jag inte med vad. Än så länge räcker ny erfarenhet gott och väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela