Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Torsdag

Publicerad 2012-10-04 22:47:41 i Det där lilla extra,

Haft en av dom bästa dagarna på jobbet på länge. Idag var en sån dag när jag inser hur mycket jag älskar mitt jobb! Hade arbete i mindre grupper idag, i min grupp var till en början tre barn och jag som hade rörelse tillsammans. Barnen hade längtat efter mini-röris ( Friskis och Svettis pass för barn) och det märktes att de tyckte det var kul. När vi var klara gick vi iväg till en lekpark och fick även med oss en fjärde medlem ur gruppen som kommit. Att kunna ha verksamhet på det här sättet är verkligen guld värt. Vi hade super mysigt hela förmiddagen. Även på eftermiddagen delade vi barnen i mindre grupper så några var inne och andra ute igen. Snacka om kvalitativ verksamhet för barnen. Kunna samspela med varandra utan konkurrens, konflikt osv. Fler sådana här dagar tack!!!

Efter jobbet blåste jag ut till Tösta för kvällsmys med Malin, Ebba och Astrid. Det har ju varit kanelbullens dag idag och dagen till ära blev jag bjuden på både mat och bulle :) tack för det!! Vi mös med te och häng i soffan hela kvällen, mkt trevligt :)

Kort och gott en toppentorsdag på alla vis! :) nu sova lite innan (redan!!) fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela