Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Söndag även denna vecka

Publicerad 2012-10-21 22:51:14 i Om ditt och datt,

Har hunnit en hel del idag när jag tänker efter fast det inte alls känns så, hehe. Fick min kära garderob som stått och tagit plats hos stackars mor och far såld idag. En trevlig man från Uppsala kom och tog med sig den hem och var mkt tacksam då han letade efter just en sådan jag sålde. Toppen toppen! Åkte ut på Erikslund och mötte upp Anna, Axel och Linnea på lunch på Ikea. Snacka om fel dag för det, haha! Folk överallt!! Men det var väldigt trevligt! Gick på skojakt. Kom hem med ett par. Inte alls sådana jag tänkt från början men jag provade dom redan häromdagen och blev sugen men backade. Men idag fick de följa hem :) ska dock fortsätta leta då jag vill ha nya boots-aktiga skor, gärna bruna. Vi får se :)

Tog en promenad när jag kom hem. Efter ca 20 min kollade jag min promenadsapp för att se hur långt jag kommit och den sa 3,72 km och nog för att jag gått fort men INTE så fort. När jag nästan var hemma kollade jag igen och då hade jag gått lite över 7 km på 30-någonting minuter. INTE MÖJLIGT! Så jag får nog ladda om programmet eller välja ett annat i fortsättningen.

Nu ska jag kika klart på dark knight och vidriga jokern men ändå härlig på något vis innan dags för bingen!

Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela