Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Helgen

Publicerad 2012-10-14 21:56:00 i

Har varit mkt bra. Körde en storstädning i lördags fm, tog en sväng till återbruket och slängde skärp, fick lunch hos mor och far. Mot kvällen åkte jag ut till Catta och Ellie för tjejmys. Blev supergod middag och sen häng i soffan med ost, kex och vin. Idag har vi bara myst. Så härligt. När jag kom hem käkade jag lite och sen tog jag mig i kragen och promenade en sväng. Kom bara lite småstänk av det här härliga regnet som hållt på typ hela dagen så det var ändå godkänt under den tiden jag var ute, 5,6 km på 53 min. Kändes riktigt bra. Mitt mål är att hitta en slinga som är närmare 8 km, känns lagom. Hoppas det kan bli så.
 
Nu får det nog lov att bli sängen, kanske läsa lite, har så mycket i huvudet, önsketankar som jag vill göra men vet inte riktigt om det är möjligt, om jag törs, om det är jag men kanske ska börja prova. Jag är så jäkla feg i många lägen och "safe:ar" alldeles för ofta istället för att våga. Tror det börjar bli dags. Dags att börja knappa in lite vuxenpoäng. Jag ska klura lite och meddela lite mera längre fram, om jag vågar mig på nåt :P Man kan väl alltid drömma ;)

Grattis till Sofia som fyllt år! Nästa helg firar vi!!! <3
 
 
En riktig solstråle som börjar få tänder och då ska det smakas på det mesta :) Tack för helgen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela