Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Äckligt mätt

Publicerad 2012-10-10 20:58:05 i

Gav mig på att göra scones efter kvällens långpromenad. Tänkte att rivna morötter kunde piffa till den annars så tråkiga basdegen. Sagt och gjort så rev jag mig en morot och hade mestadels i grahamsmjöl istället för vetemjöl. Blev liiiite mjöligare än jag tänkt, kanske borde haft mer vatten för att binda ihop degen bättre men det gick helt klart att äta och jag är sjukt mätt :S Har på senaste tiden ätit mycket smoothies som mellanmål och har av den anledningen haft väldigt dåligt med pålägg hemma så på vägen hem på prommisen smet jag in på ICA och handlade bland annat med mig hem en ost. Gud så gott det var...haha..tänk att man kan glädjas åt en ost.
 
Hamnade i soffan efter prommisen och här har jag tänkt vara ett tag till..snart Greys på tv. Förra avsnittet var skumt så jag hoppas kvällens kan rätta upp lite efter förra säsongens avslutningen annars får det vara sluttittat. Dagens i-lands fundering kanske?! :P
 
God kväll vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela