Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Söndag..igen..

Publicerad 2012-11-18 14:58:31 i Bara jag, Jobb,

Och jag mår inte som jag förtjänar idag :( inte som jag hade tänkt mig. Jag och mitt huvud börjar hitta tillbaka till varandra så det känns bra. Behöver det då jag lär skriva inför ett samtal till. Sakta men säkert går det, nu är det bara två kvar att skriva om. Tid tar det och man vill ju att det ska bli bra!
 
Fick ny färg i håret i fredags, så nu är jag mer rödhårig, skimrar i olika nyanser i ljuset..very nice och jag gillar det. Lägger upp en bild lite senare så får ni se. Vill mer åt det rödbruna hållet och tror att det kommer bli så småningom. Men tills dess så duger det här finfint och jag är glad att vara av med det korpsvarta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela