Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Skriva skriva

Publicerad 2012-11-11 22:25:32 i Jobb,

Skrev lite i förmiddags. Var ut och fixade lite ärenden. Var till mor och far för att fira fars dag! Mat och efterrätt, min mamma kan!! Pappa fick ett fodral till sin mobil och blev glad, kul att det passade. Inte för att pappa behöver en dag för att firas speciellt, han och mamma är ju alltid bäst!

När jag kom hem var tanken att jag skulle skriva igen och jag gjorde väl det mesta för att undvika det hela, hehe. Städade undan, tänkte lite ljus, gjorde matlåda och såg på en film. Men jag kunde inte släppa det riktigt iaf så jag skrev en stund efter filmen så nu är fyra av sju någorlunda klara. Känns bra! Jag behöver sitta lite under press för att få till lite, sjukt hur man funkar haha.

Se på lite tv nu sen sova, misstänker att det kommer va en trött fröken som vaknar imorrn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela