Just me

...om allt, inget och det däremellan...

På't igen!

Publicerad 2012-11-17 10:55:39 i Bara jag, Jobb, Motion,

Börjat morgonen bra! Vaknade strax efter åtta utvilad :) Gick upp, gjorde stadig frukost och har nu suttit framör datorn och gjorde en del praktisk nytta, mkt nöjd än så länge. Dags snart för dagens andra kopp kaffe och fortsätta arbetet. Känner ett driv idag så jag hoppas det håller i sig att jag kan fortsätta vara effektiv. Vet att det brukar kunna avta närmare eftermiddagen så jag ska se till att köra på så länge det håller i sig ;) Ska även ta mig ut en sväng och ta en promenad, ser ut att vara skönt väder för det idag :)
 
Ikväll vankas middag med finfolk, det gillas!!
 
Har btw köpt kort på friskis nu och hunnit med ett styrka/jympa baspass och ett till indoor walking pass!! Heja mig! I helgen blir det vila från gymmet och blir bara promenader men på måndag är vi på det igen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela