Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Dags igen

Publicerad 2012-11-10 13:24:38 i Jobb, Motion,

Hösten utvecklingssamtal börjar om en vecka. Dags att börja skriva och förbereda. Förstår inte riktigt att vi redan är inne i november och mycket av terminen har gått. Det har varit så sjukt mycket så den här delen har liksom skjutits undan i tanken. Dags att plocka fram. Har sju stycken denna gång så det blir ju en del förberedande. Fördelen är att fem av dom har jag haft sedan tidigare under en längre tid så det blir mest bara att checka av.
 
Träningen häromdan btw gick bra, jag klarade mer än jag trodde. Vart väl inget större fan av indoor walkning, Jag behöver bra musik och nån som pushar rejält för att jag ska ge 200%, lika när jag går på spinning. Annars lättar jag på motståndet och "fuskar" haha. Men jag ska tillbaka och ett gymkort kommer det bli. Finns ju hur mycket som helst på Friskis så något pass ska nog passa, och jag kommer nog köra ett indoor pass igen för konditionens skull så jag dissar det inte helt ;)
 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-11-10 22:41:11

Gick du på bas el medel? Var instruktören dålig? Jag hade önskat att de var lika bra som i Oslo. Då hade vi blivit peppade till tusen.... Men men sånt äg livet! Bra att du har kommit igång iaf :)

Postat av: Karolina

Publicerad 2012-11-11 11:32:09

Jag gick på ett medelpass. Instruktören var bra men jag behöver mer ;) Menmen nu har jag ju kommit igång som sagt så jag väntar på dig ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela