Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Typiskt mig..

Publicerad 2012-05-22 20:08:50 i Favvo,

Att sällan kunna köpa bara EN sak när jag är i farten, i alla fall på nätet. Nu handlar inte jag överdrivet, alls faktiskt, till skillnad kanske från förr men när det väl händer så säger det bara klick, klick, klick.

Huvudsyftet till denna shoppingbag som inom några dagar anländer hem är min kusins bröllop som är om ett par veckor. Klänningen som tidigare nämnt har jag redan. Nu är det accessoarerna som bör fixas. Har beställt hem ett par skor, ett armband och örhängen. En purse skulle sitta fint också. Kanske tar en sväng på stan och kikar lite också.

Hittade även en klänning som jag skulle kunna ha dagen efter bröllopet när det är dags för fest nr 2 (lite andra traditioner i Poland än i Sweden) och naturligtvis (övertalar mig själv här för att rättfärdiga köpet) kan jag ha den andra tillfällen också, bara storleken passar, fanns bara en att välja mellan. Passar inget är det bara att returnera och fortsätta jakten (visar sen om fynden passar eller ej så ni får helheten!).

Dagens jag - igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela