Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Tisdagsfredag

Publicerad 2012-05-04 14:44:46 i Favvo,

Idag var det på mitt jobb, som vi kallar det, tisdagsfredag och enligt mig så är det den bästa fredagen :) Karolina jobbar 8-13 och det gillas!!

Hade samtal på morgonen och det gick super så nu har jag haft alla mina..så skönt! Till fredagsfika bjöd jag på varm frukt i ugn (banan, kiw. ananas, jordgubbar och hallon) med vit choklad på med vaniljglass till, blev väldigt mumsigt vill jag lova!!

Efter jobbet var jag till naprapaten som tidigare nämnt och nu har jag ondare än ondast! Jävlar i mig vad den karl kan trycka till. Har ju lätt att få blåmärken vilket jag har fått vid tidigare tillfällen...törs inte tänka på hur detta ska se ut om en dag eller två...tur att bikinisäsongen inte riktigt är här än :P

Dags att göra mig iordning..ikväll blir det bio med brudarna! Ska bli kul..länge sen jag var på bio..blir nog den sena..ska slänga i mig en kopp kaffe senare så jag minskar risken att somna till..har ju hänt..haha!

Imorgon blir det bebismys och denna gång med min brorsdotter Selma ♥

Om jag får bestämma så blir det nog den här...

..men om Fia får bestämma så blir det den här...hoppas jag vinner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela