Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Slapparsöndag

Publicerad 2012-05-20 21:19:54 i Bara jag,

Hängt med mor och far större delen av dagen och bara blivit bortskämd. Väldigt trevligt och välbehövt! Grillat och hemmagjord vaniljglass med smultron..låt sommaren komma!!

När jag kom hem tog jag tag i mitt badrumsskåp som tappade sin dörr imorse, den tappade en skruv och åkte då ur hakarna. Tog fram verktygslådan och lyckades på egen hand fixa dit dörren igen. Kände mig rätt nöjd :)

Passade även på att prova klänningen jag ska ha på bröllop i Polen om ett par veckor om den fortfarande sitter som den ska. Klänningen är hittills oanvänd och inhandlad innan jul så det var av ytterst vikt att se om den håller måttet (läs jag) vilket den gjorde! Thank och lov för det!

Letade fram några gamla tavlor som fick slängas upp på en vägg för att ordna till det lite. Tog en bild men den gav ingen rättvisa till hur jag tyckte att det blev så det får va :P

Nu blir det att njuta av te, popcorn och Bridget Jones på dumburken..inte så tokig avslutning på denna dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela