Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Så klart...

Publicerad 2012-05-06 19:44:12 i Om ditt och datt,

Att Karolina skulle bli förkyld..igen..jag som skulle börja springa. Får börja lite smått så fort halsonten släpper..bara inne på tredje dagen hittills...känns min bitterhet.

Helgen har varit helt fantastisk! Många skratt o härliga stunder. Blev ingen bio dock, vi körde på hemmamys med en blandning av The Prestige och Big Brother på dumburken istället för att catch up lite granna, vilket var ett trevligare alternativ. Hoppas dock på att kunna få se The Avengers inom snar framtid!

I lördags på dan åkte jag ut till bror min och hälsade på familjen och lilla Selma..en riktig liten prinsessa som sussade gott i princip hela tiden jag var där (lägger upp bild senare). Jag och Hugo mös i deras myshörna som de gjort i ordning i deras nya lekrum och plöjde igenom bok efter bok efter bok..härlig dag måste jag säga! Kvällen sen bjöd på ölspel,busschauffören och tage, som resulterade i en utekväll i Gävles nattliv, väldigt trevligt!

Idag tog vi (läs Sofia och Fredrika) en snabb shopping i Valbo på vägen hem, stannade i Sala och såg Norrbys herrar vinna mot Skinnskatteberg, träffade även på Sandra, Andreas med Sweet och Emy som var hundvakt åt Charlie.

Nu lär jag sluta och umgås med min kära särbo Sofia innan det är dags att fara hemåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela