Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Pensionärsvarning!

Publicerad 2012-05-26 11:07:28 i Bara jag,

Nu är det illa riktigt illa. Var på Maxi innan 9 imorse. Klar och hemma ca 40 min senare. Har ätit frukost, druckit första koppen kaffe och klockan är inte ens 11. Fixa lite här hemma innan jag ska sätta fart på den här dagen. Kommer behöva en kopp kaffe till innan jag är vaken ordentligt känner jag. Varje dag den här veckan har jag vaknade runt 04.30-05.00. VARJE DAG. Så jävla onödigt. Imorse var det samma visa. Andra gången var klockan 07.00. Strax efter 8 gav jag mig och gick upp. En lördag. När jag dessutom kom i säng närmare 01.

Får glädja mig med det fina vädret iaf. Igår fick jag frågan om varför jag är så prickig. Hur menar du nu frågade jag. I ansiktet. Menar du mina fräknar? Jaaaa. Varför har du det? Jag ser ut så förklarade jag. Kommer jag också få det? Neee det är inte säkert att alla får det. När jag kom in kikade jag mig i spegeln och jag såg mina fräknar. Vet inte om de kommer fram mer nu när det är soligt och/eller att jag använder mindre smink. Kombo av båda säkert. Jag gillar dom iaf :) Samtalet var mellan mig och en pojke 3 år :) många funderingar i den åldern :)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-05-26 13:54:08

Heja fräknar!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-26 14:10:49

Du är vacker!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela