Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Ledigt

Publicerad 2012-05-01 21:12:56 i Det där lilla extra,

Haft ett par dagar ledigt och det har jag mått väldigt bra av! Magen och jag är vänner igen och dagarna har bara flugit förbi. Jag har farit fram och tillbaka och hunnit med både det ena och det andra. Umgänge har det varit och med några av dom bästa...mina vänner är guldvärda så är det bara!

I söndags fick jag bland annat nöjet att umgås med älskade lilla Ellie..hon sov mestadels men en liten vaken stund fick vi tillsammans :)


Ledigheten avslutade på Kaprifolgatan med häng i solen och grillat till kvällsmat..tack för det!! Den här helgen har verkligen bjudit på mycket sol och härligt väder. Jag har tom fått två olika solmärken..välkommet haha. Nu ska jag skriva färdigt inför mitt sista utvecklingssamtal och sen göra kväller...jobbet kallar igen imorrn!!

Trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela