Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Jag undrar sa flundra...

Publicerad 2012-03-01 08:28:40 i Funderingar,

Klantig som jag är har jag lyckats tappa mobilen..igen..och nu är det ett hål längst upp i högra hörnet och diverse härliga sprickor över skärmen. Än så länge (peppar peppar) håller den ihop och funkar men jag inser ju att jag snart måste köpa en ny. Förnyade mitt abonnemang häromdagen och då fanns det möjlighet att lägga till en Iphone 4 S men jag tänkte att min pärla funkar ju så bra (detta innan jag tappade den). Och efter ha tappat den så insåg jag att en Iphone blir det inte med min klumpiga fingrar..snacka om att slänga pengarna i sjön. Har ju redan kasserat en mobil i toan, denna i backen och vad kan det då bli med en tredje?!?

Så nu på morgonen här har jag surfat runt lite..ska nog ut och spana lite på lunchen :) Har ju som alltid annat som ska prioriteras men det tål att tänkas på.

På med kläder nu och iväg..jobb 9-16-30 idag, fördjupad tillsyn står på schemat och jag ska vara i köket för andra dagen i rad..me like! :)

Ikväll blir det massa mys med min prins! Längtar!! ♥

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-03-04 10:00:57

Köp en iphone!!

Du ångrar dig aldrig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela