Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Tråk jag!

Publicerad 2012-06-10 12:43:53 i Bara jag,

Har verkligen vaknat på fel sida idag. Är sur, sur, sur! Riktigt låg och loj...antar att det kan bero på att jag varit/fortfarande är sjuk, vilket är inte är van vid. Vilat mkt och varit inomhus mkt (med mycket menas hela dagen igår förutom besöket till läkaren, vilket för mig är mkt). Ofrivillig vila är inte min grej men jag vet att det är viktigt och jag ska fortsätta vila. Ska försöka få i mig lite lunch om en stund. Köpte glass igår som jag tänkte kunde pigga upp lite, fick i mig halva sen fick jag slänga resten. Hade sjukt ont i halsen igår kväll/natt plus ont i benen så för att kunna sova fick jag ta mig ytterligaren en värktablett. Hoppas på att kunna ha bättre aptit och humör innan den här dagen är slut!

Snipp snapp snut så var dagens gnällande slut!



Hoppas denna film kan lätta lite på humöret, har ju gillat de föregående!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela