Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Tant?

Publicerad 2012-06-01 15:29:50 i Bara jag,

Äntligen fick mitt hår en genomkörare idag, klippning stod på agendan. Jag förstod att en del behövde tas bort och det var helt ok. Efteråt frågade frisören om hon skulle locka håret. Ja tack sa jag. I och med att håret nu är kortare (dock inte överdrivet och knapp märkbar skillnad) så hade jag en tanke hur det skulle bli. Tanken och resultatet blev inte densamma. Om mitt hår var längre skulle det säkert va snyggt men icke detta. Ser ut som en tant. Vem vill det?!? Ibland känner jag att jag skulle vilja ha nå nytt, häftigt. En förändring. Men när det blir så här sätter det spärrar och jag törs inte. Håret är en sån stor del av självkänslan. Bläääääääääh!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela