Just me

...om allt, inget och det däremellan...

It has been busy!

Publicerad 2012-06-24 21:35:15 i Det där lilla extra,

Den här veckan har sagt SVISCH!

Förra helgen i Polen med bröllopet var riktigt riktigt kul! Det firas och festas som bara den där dygnets timmar verkligen nyttjas till fullt! Jag fick dessvärre se på när alla andra firade med trevligt gottigott i sina glas där cola och kaffe fick duga till mig! Men jag hade kul ändå..fick en kvarting med mig hem som tack för att vi kom så den ska väl användas ;)

Veckan har sedan bestått av jobb, jobb och jobb. Märks tydligt att man varit borta och sjuk. Man tappar sjukt mycket tid och nu är vi inne i en sån period där mycket ska avslutas...10 barn som slutar. 5 förra veckan och 5 denna. Kommer bli tomt utan dom! Men samtidigt ser jag framemot en ny höst med nya stjärnor. Här även träffat mina nära och kära och hunnit med att fira av både Vilma och Astrid som fyllt nu när jag vart borta :)

Midsommar firades först på Vallby med Ida, Vilma, Anna, Svante och Axel :) Mina kära vänner Anna och Svante har äntligen fått sin första son, Axel, som kom 16 dagar för tidigt men lika mycket välkommen för det!! ♥ Hoppas nu på att Ida inte behöver vänta länge till...bebis se till att komma ut..du är också välkommen!!!

På eftermiddagen åkte jag till Sala och vi var hos WGE hela kvällen..grillning, kubb, fotboll, snack och umgänge..lullade hem där någon gång på småtimmarna lagom go efter en mycket trevlig kväll :)

Nu laddar jag batterierna för sista veckan innan semestern..sen har jag ledigt!! Har inte riktigt förstått det då det inte är någon sommarvärme alls...kom kom kom!!

På väg in i kyrkan...

Mkt dans blev det...

Min kära kusin och hennes Olga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela