Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Spänt

Publicerad 2012-07-09 10:29:43 i Funderingar,

Vaknade imorse med en spänd mage. Drömmer så sjukt mycket nuförtiden. Märker att jag bearbetar massor. Saker jag säkert undermedvetet vill ha svar på men vet att så kommer det aldrig bli. Blir ofta osams med olika människor i mina drömmar. Så just nu känns det som att det är något som ligger och gror som inte kommer fram till min vetskap. Kan säkert vara som jag inte har något alls med att göra men eller ens rör mig men kanske har ett behov att av få veta. Det har hänt förr att jag fått en obehaglig känsla att det är något som hänt och flera gånger än inte så har det stämt. Hoppas verkligen inte att det är något allvarligt och att någon far illa på något sätt. Får hoppas på att det bara är något tillfälligt och att det går över, resfeber vad vet jag. Hoppas ialla fall på att det kommer kännas lite bättre av att få skriva av sig lite så kanske det lättar.

Ska ta och sätta fart på den här dagen också så jag får lite gjort, har en del att fixa innan avresa!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2012-07-09 11:29:39

Hoppas det blir bättre!!

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-07-09 12:57:22

Var gärna med i veckans blogg, kommentera bara att du är med :D

http://byfia.com/2012/july/veckans-blogg.html#comment

Postat av: ttheresebjörkman, :)

Publicerad 2012-07-10 02:33:16

Hej!

Är allt bra med dig?:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela