Just me

...om allt, inget och det däremellan...

S som i söndag

Publicerad 2012-07-01 22:23:21 i Favvo,

Har haft en lugn och skön söndag! Tog cykeln mot Haga och besökte först Sandra, Andreas och Mille och sen Anna, Svante och Axel. Först vovvemys och sen bebismys...mitt hjärta smälter :) Mot eftermiddagen messade mor min att maten är snart klar så jag cyklade vidare. Fick hemmagjorda hamburgare...så goda!!

Väl hemma sen har jag hunnit med att tvätta lite, plantera om blommor och gett näring så jag hoppas de tar sig och mest gosat ner mig i soffan. Avslutade precis med lite ost och kex och jordgubbar :) Ser (ta detta med en nypa salt) på fotbollsfinalen och känner mig nöjd om Spanien vinner..än så länge ser det lovande ut!

Nu blir det snart natti natti för denna dam som nyser konstant...gräspollen kanske??!! Bättre blir det ju inte av att grannen bredvid river upp halva gården på dagtid och klipper resten av gräsmatten som  ännu är kvar på kvällstid!! Kan tycka att det är liiiiiite sent att göra det mellan 22-23 men det kanske bara är jag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela