Just me

...om allt, inget och det däremellan...

På hemmaplan

Publicerad 2012-07-17 23:33:34 i Det där lilla extra,

Då var man hemma igen. Haft en underbar vecka hos familjen. Måste verkligen passa på att ses oftare än en gång på år. Jag vet att jag alltid tänker så efter varje sommarbesök men nu måste jag ta vara på det mer, särskilt när mina damer mormor och farmor börjar bli till åren. Mormor försäkrade mig dock att hon skulle inte upp till himlen än på ett tag med glimten i ögat så hon skulle uppskatta om jag kunde komma förbi oftare :) och jag vet att farmor känner lika.

Har tvättat upp allt sen jag kom hem och ska strax till och packa väskan igen. Har haft två härliga dagar hemma med häng, stros på stan m.m. Jag gillar starkt att ha semester!! Nu disk och sen packning och sen sova..imorrn bär det upp till Gävle ett par dagar för att hälsa på bror, svägerska och mina älskade busfrön ♥



Mina älskade damer - Mormor och Farmor :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela