Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Otursdag eller ej?

Publicerad 2012-07-13 13:21:34 i Resor,

Hade svart att somna inatt. Nar jag vaknade insag jag att det ar fredagen den 13. Sadant har inte berort mig tidigare men nu undrar jag. Drommer fortfarande massor och jag fattar inte varfor, nagongang borde val huvudet fa vila :P

Hittills har i Polenland har jag det mycket bra. Vi halsar pa slakt hit och dit, ater, fikar, ater, fikar osv i vanlig ordning ;) Forsta dagarna var det supervarmt, nu har det svalnat pa nagot. Folk undrade hur mina ben kunde vara sa vita, inte bara en utan flera fragade. Jag har svart att fa farg overlag och mina ben ska ha tur om de far se nagon sol alls sommartid, sa det kan ju vara en anledning. Blir brun-utan-sol nar jag kommer hem ;)

Ut och lapa lite sol nu innan den forsvinner!!

Kommentarer

Postat av: Catta

Publicerad 2012-07-14 21:58:06

Låter urmysigt gumman! Saknar dig dock, vi får ses sen när du kommer hem. Vi åker dock bort nästa vecka, men veckan därpå absolut! Många kramar från oss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela