Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Kalla sommarkvällar

Publicerad 2012-07-05 22:43:59 i Favvo,

Tyvärr är det ju så. Vi är inne i juli och den här härliga sommarvärmen finns inte. Riktigt tråkigt. Det tar lite udden av måste jag säga. Ändå tacksam för att det är så länge (peppar, peppar) inte regnat, mycket moln men ändå en hel del sol. Varmt på dagtid och det är jag tacksam för. Man har ändå kunnat varit ute!

Igår kväll möttes jag och min kollega upp på stan för en middag på tu man hand. Mycket trevligt! Vi började med mat på Bellman för att sedan vandra vidare till både ett och två ställen för efterdrink. Fler sådana kvällar tack!

Imorrn ska jag iväg och fixa naglarna för sommarn, hittade en bild på vad jag skulle kunna tänka mig..är ju så mesig när det gäller färg och så men nåt skoj ska det nog kunna bli. Ska bädda ner mig strax med min kära Mari Jungstedt som alltid är min semesterläsning varje år :) Just nu läser jag denna:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela