Just me

...om allt, inget och det däremellan...

På is...

Publicerad 2012-02-07 16:30:46 i Motion,

Bloggen har som tidigare hamnat lite på is, mest för att det har varit mycket som hänt och jag har inte prioriterat helt enkelt. Väldigt vanligt för att vara jag :P

Går upp och ner med träningen, inte kommit igång än. Förra veckan var min partner-in-crime sjuk och denna vecka var det min tur. Hoppas det går över snart så jag kan komma igång! Vet dock att då måste (ogillar att använda detta ord!) det ske så fort jag är frisk igen annars kommer jag aaaaldrig ta tag i det..tiotusenursäkterna kommer fram och det vore ju mindre bra. Så pepp pepp att jag kommer igång!! Om jag skriver det ett antal gånger och säger det högt ett par till kanske det händer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela