Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Insikt

Publicerad 2012-02-15 16:50:17 i Det där lilla extra,

Har mer eller mindre insett att jag kommer inte träna. Mycket tappert försök av mig tidigare att peppa, jag inser för varje dag när jag kommer hem och inte ens tittar åt träningskläderna att det kommer inte att hända..haha..jag och karaktär :P Det blir när det blir helt enkelt!

Har landat i soffan nu och känner att om jag inte aktiverar mig snart så är risken att jag somnar :P Städa lite är tanken innan jag får besök av en kär gammal vän på middag..får se om jag hinner med (prioriterar) städningen eller inte..finns ju alltid en dag imorrn..och övermorrn..och dan efter det osv ;)

Säger också grattis till kära mor som idag fyller år!!! och hoppas hon har det bra i värmen (the lucky basterd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela