Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Ny phone!

Publicerad 2012-08-08 21:03:29 i Om ditt och datt,

Och det blev en Iphone..även jag har hamnat i träsket :P Har haft det ett par dagar och so far so good! Så länge jag har något som funkar är jag tacksam :)

För övrigt så är dag 3 efter semestern avklarad och jag la mig igår kväll med världens huvudvärk..och då är vi inte alla på jobbet än...alltså i barngruppen. Direkt så spänner man sig och har alla öron och ögon igång hela tiden..hehe..man blir tröttare än man kan tro. Skönt dock att veta att det går över och man kommer in i det hela ganska så snart. Kan ju inte riktigt påstå att jag känner nu att jag har haft semester. Varit ledig JA men lång semester NEJ. Menmen..jag klagar inte...skönt att vara tillbaka igen och få rutin på vardagen, välbehövt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela