Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Finally friday!!!!

Publicerad 2012-08-24 15:04:44 i Jobb,

Så skönt med helg!! Den här veckan har varit tuff, inte på samma vis som förra då jag lär mig att distansera mig bättre och inte ta med mig jobbet hem och försökt att tänka annorlunda och tänka om flera gånger. Kommer fortsätta så och känner nu lite mer ett lugn. Hade min första öppning för hösten och det gick super! Hoppas det håller i sig. Är ju tack och lov bara var fjärde fredag som jag har öppning men känner inte alls samma oro att försova mig som förut, vilket är bra för jag har en jouröppning i veckan om min chef är sjuk så det är lika bra att vara förberedd och inte oroad! Hade fredagsmys i lekparken i solskenet och sen lek på gården med geggamoja som regnet lämnat kvar som ännu inte hade torkat upp, och fick gå hem redan 13 idag :)

Tog en sväng på stan efter jobbet. Gick in på Vero Moda för jag skulle ha leggings och såg allt nytt som kommit in...mycket fint och mycket i mina färger och tycke...aaaaahhhh....men jag tog mina leggings, betalade och gick fint till cykeln och cyklade hem istället. Måste hejda mig lite när det gäller shopping känner jag. Men vet ju hur det där brukar sluta...

Har landat hemma i soffan en stund nu med en kopp te. Ska snart ta lite mellis och sen börja göra iordning mig för kvällen, ska ut och käka på Tabasco för första gången (hur nu det är möjligt att jag ännu inte ätit där!!), hoppas på en trevlig kväll!

Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela