Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Twisted thursday

Publicerad 2012-04-26 16:31:54 i Bara jag,

Idag hände det igen. Min mage slog bak ut :( Länge sen sist den hände och jag hatar verkligen varenda gång det händer. Känner känslan i magen, det strålar upp i ryggen och illamåendet och svettningarna går omlott. Var inte mer än att pallra sig hemåt. Har bäddat ner mig i soffan och där kommer jag att befinna mig resten av den här dagen. Känns så larvigt att gå hem från jobbet när jag egentligen inte är sjuk, (sjuk för mig = febrig osv) men när det här händer är det bara vila som gäller.

Dagens glada nyhet är att jag blivit faster för tredje gången och denna gång till en prinsessa..välkommen hjärtat!!

Många koppar kommer det att bli! Kamomill gör susen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela