Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Not so on fire..

Publicerad 2012-04-14 12:27:57 i Jobb,

Skriver och skriver men mina tankar vandrar iväg på annat. Är iaf klar med tre, tre kvar. Vill gärna bli klar med samtliga idag men det visar sig. Drömde så mycket inatt, mycket konstigheter så när jag vaknade imorse (redan kl.8 i know) så var jag inte bara arg utan riktigt riktigt ilsken. Helt sjuk känsla. Och det enda jag minns från drömmen var att jag formade trädgårdshäckar med en specialdesignade sax..vad tyder detta på?

För att klara min utmaning trotsade jag regnet igår och promenerade en sväng. Mycket bra gjort! Måste ta en sväng idag också..mor min vill bjuda på mat i em och tyckte jag kunde promenera dit, det tar kanske bara en timme sa hon även lite fint. Vore ju inte helt fel men motivationen är inte så på topp!! Menmen kan ju inte förlora en utmaning..någon gång måste jag lära mig att inte vara lat och vika mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela