Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Inte min dag..

Publicerad 2012-04-02 20:15:28 i Om ditt och datt,

Nu går många saker emot mig!! Först glömde jag en sak hemma som jag skulle returnera på min rast så jag fick fint cykla hem för att sen cykla ner igen. Innan jag stack ut igen så satte jag igång två tvättmaskiner. När tvätten är klar ser jag att maskinen inte tagit allt tvättmedel så jag får tvätta om..går ner på ICA och köper flytande tvättmedel, fyller maskin och fanskapet går inte igång...slänger in skiten i den andra maskinen istället och låter elakingen vara. Till saken hör att den ena går att köra halvmaskin i och tar mindre tid än den andra. Men nu blev det inte så.

Sedan i helgen har jag inte längre vissa gratiskanaler på tvn som jag fått i två veckor. Av någon anledning har DE FLESTA försvunnit och för att få igång dom igen, för att programkortet ska uppdateras måste boxern stå på kanalen i UPP TILL EN TIMME!! SERIÖST??!!! En timme på ca 10-15 kanaler...SKULLE INTE TRO DET!!

Så nu sitter jag i kö till boxer..plats 34...en måndagkväll...jippie!!! Och har fortfarande en tvätt att hämta om ca en timme...mutter mutter säger jag bara! Håll en tumme att detta löser sig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela