Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Im on fire!!

Publicerad 2012-04-09 12:41:20 i Bara jag,

Poppar musik och skriver inför utvecklingssamtal för fullt!! Har kommit in i ett flow och det känns riktigt bra! Ska skriva lite till och sen blir det ut på Erikslund med mor för lite shopping, för hennes del. Jag ska försöka flörta till mig en skaljacka som jag kan ha när jag motionerar. Första veckan på denna utmaning är avklarad och jag har motionerat 3 ggr denna vecka...heja mig!! Måste fortsätta för nästa månads utmaning kräver lite mer av mig :P Och då är bra kläder en väldigt del i det hela. Låter som mamma börjar bli klar så jag ska skriva några rader till innan det är dags att ta sig ut bland alla andra en dag som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela