Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Earth Hour?!?

Publicerad 2012-04-01 12:12:58 i Bara jag,

Men vad hände?? Har i två år uppmärksammat Earth Hour och släckt hemma och igår hade jag inte en enda tanke på det hela!! Var ju visserligen iväg och nu när jag tänker efter så tror jag att vi släckte till ett tag för det var riktigt mörkt en stund med bara tända ljus. Men jag kan inte säga riktigt..haha..och jag som var nykter dessutom. Visar väl på att även jag är mänsklig ibland :P Var på inflyttningssfest och hade riktigt trevligt! God mat och trevligt sällskap slår aldrig fel!

Idag blir det förberedelse inför utvecklingssamtal hemma och sen ut och åka i em. Boysen ska hem till Gävle igen och jag följer med pappa som sällskap! Ett helt ok upplägg för en söndag!

Vi säger god jul

Länge sen nu de var så här små de härliga liven hihi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela