Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Surbutter...

Publicerad 2011-09-03 11:20:29 i Bara jag,

Klockan är bara 11 denna lördag och redan känns den skit!!! Kommer jag inte igång direkt på morgonen då tycker jag att jag slösat bort hela förmiddagen och blir anti resten..så jäkla surt!! och det är bara jag som kan göra nåt åt det..JAG VET!!

Solen skiner och då skulle vi kunna passa på att få massor gjort idag ute..vilket tyvärr nästan är ett nödvändigt ont...vet ju dock hur sugen M brukar va på sånt..inte alls..och särskilt inte nu när han är snörvlig/hostig/ont överallt..och jag vill ju inte göra det själv...antiklimax!!

Jag poppa på lite bra musik i hopp om att den här dagen bara kan bli bättre!!! PEPP PEPP PEPP!!



(Fulade mig innan tåget till GBG 2010..haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela