Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Söndag igen då

Publicerad 2011-09-25 12:51:48 i Om ditt och datt,

Haft en bra helg! Va till Gävle i fredags för att träffa vänner och familj. Fick även en tripp ut i Gävles nattliv. På vägen hem i lördags stannade jag till i Sala och åt middag med Sofia och Sandra innan jag drog mig vidare hemåt. Brudarna laddade om för party och jag för myskväll hemma. Såg på film och kände att jag kommer kunna se klart den men ca 20 min innan slutet slocknade jag (ca 22.30 med andra ord :P).

M är iväg och hjälper sin bror att flytta så jag och prinsen har mysförmiddag hemma..efter massa gos ligger han bredvid mig och sussar sött. Tänkte ta mig en sväng till mor och lämna lite jag fick med mig från Gävle från bror och se vad för muminmuggar min mor köpt till mig..hihi..spännande med två nya till samlingen :D



så jäkla grym låt!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-25 22:20:58

I don't want to find someone like you...



...a copy is rarely better than the original!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela