Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Kli i fingrarna..

Publicerad 2011-09-04 12:41:52 i Bara jag,

Det suger verkligen i shoppingtarmen nu..fast jag vet inte riktigt efter vad..hehe..med det är ju alltid trevligt att handla! :) Ska dock tygla mig..ett nödvändigt måste då det är andra saker som ska prioriteras just nu!

Bland annat ett träningskort..måste sätta igång igen..vill inte riktigt erkänna det men det märks på kroppen att jag inte rör mig mer än vardagsmotion..det mesta i garderoben sitter tajt :( får se om jag tar mig ner denna vecka eller nästa och fixar kortet..upptäckte även att jag inte har några träningsskor om jag nu ska sätta igång igen..köpte ju ett par skor i våras som jag tyvärr fick lämna tillbaka. Vet inte vad som hände men jag fick skitont i fötterna när jag tränade, kändes som fötterna svällde två storlekar och det blev vääääldigt trångt i skorna och ändå köpte jag ett par som var större i storleken..surt! så nu blir det ut på jakt igen!!



en kväll på favvorestaurangen på Rhoddan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela