Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Permanent?

Publicerad 2011-10-30 09:46:04 i Funderingar,

Lockade håret igår och blev lite sugen på att ha det oftare..tar ju inte lång tid och det händer nåt med mitt hår som just nu är en mindre katastrof. Jag sitter i det här mellanläget igen om jag ska spara eller klippa. Nu har jag ju påbörjat min ricin-kur så jag hoppas ju att det ska ge effekt, men jag vet inte om jag har tålamod att kunna vänta ca 2 månader på resultat..tålamod är inte mitt mellan namn direkt.

Kanske bara ska slänga in en toning i håret för att liva upp det hela..köpte färg igår så jag kan välja mellan mörkbrun eller ädelkastanj.

Resten av dagen får jag se hur jag ska spendera..under morgonpromenaden smider jag ofta många planer som sedan försvinner när jag väl kommer hem..haha. Nåt ska väl kunna hittas på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela