Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Bloggvilande

Publicerad 2011-10-02 12:49:44 i Bara jag,

Märker att i veckorna finns inte så mycket tid över till bloggen..eller det är inte min prioritering..tråkigt men sant. Önskar jag kunde blogga via mobilen, då skulle det säkert vara mer aktivt..går ju att uppgradera men vet inte.

Just nu är det sjukt mycket hela tiden..jobb, träning, möten, umgänge och sen helg och varje helg nu framöver i ca 6 veckor är bokade..sjukt sjukt sjukt!! och också skoj skoj skoj :)

Fick hem mitt examensbevis häromdagen...wiiiieee..äntligen efter ha tagit till mig och skickat in det efter ca ett års tid (!!) så kom det ner i lådan..känns riktigt skönt :) nu är det bara att jobba ihop lite timmar och sen ansöka om lärarlegitimationen :)

Nu ska jag läsa om flerspråkighet m.m. inför tisdagens p-möte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela