Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Skriva skriva skriva

Publicerad 2011-11-13 15:30:24 i Jobb,

och fundera, fundera, fundera!

Nästa vecka och veckan därpå är det dags för höstens utvecklingssamtal..jag har hittills fem st inbokade..är tänkt att det ska bli en sjätte också.

Har skrivit om ett barn nu..ETT...dålig självdisciplin av fröken nowak ja jag vet men jag kämpar på!! Är snart klar med ett till och sen är det BARA fyra kvar. Up and down the hill we go! Och nu kanske ni tänker, vad då dåligt att jag bara gjort ett, det är för att i min tanke- och önskevärld hade jag gärna varit klar typ förra söndagen men så är det icke och egentligen mår jag inte så illa av det heller...lite kanske.

Har haft ont i huvudet större delen av dagen (bakisskalle) så jag har inte riktigt hittat hit till datorn och skrivandet förrän nu. Kör på ett tag till innan det är dags att åka över till mor och far på middag för att fira bästa pappa på fars dag!! Sen hoppas jag på att skriva färdigt resterande ikväll. HEJA MIG!!



har börjart längat lite efter vin och snö..det här kortet är taget i Oslo 1 januari i år

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela