Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Freeeeedag!

Publicerad 2011-11-18 15:33:22 i Bara jag,

Mycket efterlängtad!! Och jag jobbar bara till 13..så skönt :) Har tagit en PW med prinsen, gjort mig en kopp te, slösurfar nu och bara njuter :)

I helgen har jag många bestyr inplanerade och hoppas hinna med allt, men framförallt ska jag hinna med att vila upp mig!

Blev ett samtal denna vecka vilket innebär fyra, ev fem veckan som kommer, så jag kommer nog vara slut! Ska skriva färdigt de sista under helgen, ett av alla bestyren.

Sedan är min tanke att vi ska köra bort utemöblerna, ta en rensning här hemma, en vända till återbruket och lite till. Imorgon har vi även ett teoripass att delta i, i Rockys hundkurs som vi missade tidigare i höstas, ska bli intressant!

Har även slagit mig att det är första advent nästa helg!! Och jag är faktiskt lite sugen att pynta här hemma lite mer än tidigare..har sett söta tomtar och dylikt så jag har tänkt mig handla hem :) och även göra en egen adventsljusstake som är så poppis nuförtiden med blockljus..har en idé och hoppas det kan bli tjusigt :)

Önskar er en trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela