Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Vart tog värmen vägen??

Publicerad 2011-05-01 10:39:14 i Om ditt och datt,

Det är KALLT ute må jag säga!!! Jäklar vilken vändning från förra helgen när solens strålar värmde som bara den. Satt ute i shorts o tub och nu har jag dubbelt lager på mig..seriöst?? Lika igår när vi va på stan höll vi på att blåsa bort av kyla..jisses!! Det blev verkligen en heldag på stan..supermysigt! O det blev ju en del shopping..när jag väl kom igång fanns inget stopp...i lost control..haha..välbehövt dock!! Blev lite nytt vår/sommarfräscht till garderoben. Ett plagg ska tillbaka och då ska jag nog inhandla bas t-shirts på Åhlens som Fia köpte, kan vara perfa till jobbet just nu.

Blev även en hårinpacking med färgning i för att fräscha till lite nu mellan klippningarna, spännande och se vad det blir för resultat på det. Återkommer!!

Efter stan var vi helt slut i fötterna, inte vana att gå så där..haha så jag och Fia landade i soffan med en kopp te för att värma oss lite. Sen blev det middag och efterrätt...så gott..tack vännen!!

Hittills idag har jag och prinsen bara tagit det lugnt i soffan..han sov till 8.30...det går bra nu :D Ska försöka ta oss ut en stund på baksidan och greja lite så fort solen kommer fram..är ju så jäkla kallt annars som sagt!

Hörs senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela