Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Moundaaay

Publicerad 2011-05-09 20:51:30 i Bara jag,

Skrev ett inlägg igår som verkar ha försvunnit ut i cyberspace o inte ut på bloggen! Drygt menmen! Det stod mest att helgen bestått av sol sol SOOOOLL!! Skönt att bättre på lite inför sommarn!

Idag var jag alldeles för varmt klädd, har inte kollat hur prognosen ser ut för imorrn o veckan men jag ska ladda med luftigare och kortare byxor! (tajta jeansleggins inte att rekommendera en dag som denna!)

Näsan är täppt som bara den, kombination av förkylning och pollen skulle jag tro, ska peppra på lite med spray nu och sen bädda ner mig och prinsen i sovrummet o kika CSi och NittiLeaks...skönt med måndag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela