Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Missförstånd..

Publicerad 2011-05-28 13:34:19 i Bara jag,

Jag hade uppfattat tiden 8.55, min nagelkvinna 8.25. Hon väntade, jag väntade, väl 9.25 kom jag upp till studion och där stod hon. Vi skulle ha setts utanför och jag stod där men hon såg mig inte.Vi pratade och det var ju inte så skoj..mindre kul både för henne och mig att gått upp tidigt, på ledig lördag dessutom...aarrrhhh. Menmen..allt har en förmåga att lösa sig och snäll som hon är, kommer honn in extra imorgon på sin lediga söndag och fixar mina naglar...är TACKSAM!!

Hör att tvätten är klar...suck..ena prinsen sover i sovrummet (ska väcka strax) och den andra ligger med mig här i soffan på rygg och snarkar..haha..mina killar kan sova ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela