Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Magjävel

Publicerad 2011-05-11 16:09:19 i Bara jag,

Igår kväll fick jag VÄRLDENS magknip..höll i FÖR LÄNGE och la dessutom till ett illamående..super..NOT. Sov gott hela natten, vaknade finfint. Åt frulle och på väg till jobbet kände jag hur det körde i magen...tänkte inte nu igen men det gick över TACK O LOV!

Men turen höll inte i sig..:S hann knappt påbörja min rastprommenad innan skiten satte igång..jag som skulle jobba till 15.30 och sen fixa naglarna på stan. Tog en tablett mot halsbränna, avvaktade en halvtimme och tänkte att det skulle avta men icke så det var bara att ta sig hemåt. Här hemma har jag fått i mig en kopp blå bandssoppa som värmde och gav vätska, besökt det heliga rummet (toan alltså) och sovit en snabbis i soffan. Känner fortfarande att det kör lite men smärtan är borta. Fick boka om naglarna till tisdag nästa vecka istället..lite surt att hon inte kunde tidigare men så är det.

Gjorde apotekets magtest på nätet oh fick några tips på hjälpmedel. Har även läst mig till att äta mer fibrer, dricka mycket vatten, äta råa grönsaker och motionera mycket är att föredra. SÅ JAG FORTSÄTTER MED DETTA!! och hoppas på bättring...är inte roligt någonstans :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela