Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Im on the edge of glory..

Publicerad 2011-05-29 23:15:22 i Bara jag,

Nynnar vidare på Gagas nya album...very nice! Är vaken betydligt senare än vanligt. Antar att det faktum att jag fick sova till 10 imorse och sen tog en kvällsprommis satte igång min kropp. Har på Miss Secret Agent 2 i bakgrunden..hehe..gillar dom filmerna. Har även bäddat rent innan jag kröp ner, så skönt att lägga sig då. Prinsen tyckte inte det va lika skönt och ville bädda om..haha..jaja...måste avvänja honom så han sover i sin egen säng även på nätterna..samtidigt är det mysigt sällskap innan storprinsen kommer hem...aahhh...i-lands problem ;)

Om jag inte sagt det innan säger jag det nu..det är BARA 22 arbetsdagar kvar till semestern!!! HELT SJUKT!!

Natti natti så jag kommer upp imorrn ;)



Thailand mars 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela