Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Björnö

Publicerad 2011-05-19 21:31:13 i Jobb,

Denna dag har varit helt fantastisk!! Barn är fantastiska!! Vilken glädje, entusiasm och kreativitet dom har haft!! Som vi har lekt verkligen heeeela dagen. Jag åkte ut dit till strax före 8 och jag hann inte mer än att komma på plats så kom även första barnen och dagen var igång. Vid förmiddagsfikat kom några enstaka droppar, sen lite till och sen några fler så vi spände upp en presenning som vi hade med oss mellan några träd och så la vi sittunderlag under, supermysigt!! även om det inte regnade längre var det fler av barnen som fortsatte fika och satt därunder och bara myste. Så kul att stå bredvid och bara få se och uppleva en del av vad de upplever. Sen åts det naturligtvis lunch och mellis där ute. Jag åkte ca 16.15 med några grejer tillbaka till förskolan medan Martin var kvar med de barn som ännu inte blivit hämtade. Vi har varit på en och samma plats hela dagen och som vi har lekt massor! Det fanns inget stopp för barnens fantasi, lek och samspel!! Mer sådana här dagar säger jag!!!

Jag älskar mitt jobb!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela