Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Uppe med tuppen!

Publicerad 2011-03-20 02:46:54 i Resor,

Inte riktigt, men nästan. Senaste dagarna har jag vaknat av mig själv vid åtta-snåret, lika idag. Tänkte att jag sätter mig vid datorn en stund och kikar runt lite innan Markus vaknar (kan dröja lääääääänge).

Igår låg vi vid poolen hela dagen, riktigt skönt faktiskt. Markus har fått blåsor på axlarna och ville vila i skuggan och jag måste medge att det va skönt att få smyga undan ett parasoll lite då och då om man ville :) Än så länge om jag tittar ut så finns det lite sol bland molnen ute. Enligt prognoserna ska det vara mulet/regn hela dan idag och imorrn...grrr!! gillas inte!! Nu ska jag väl egentligen inte klaga för vi har haft mkt sol hittills men det vore skönt om det höll i sig sista dagarna..helt sjukt att det bara är fyra dagar kvar nu..förra veckan gick fort!!

Funderar på om jag ska svida om till badkläder och gå ner och äta frukost och sen lägga mig i en solstol och se hur länge solen håller sig framme. Det finns inte så många solstolar vid poolen och folk är ju så klart så härliga att de lägger ut handdukar när de äter frulle och "paxar" stolarna. Går iväg till stranden, shoppar lite och förväntar sig att ingen ska ta dera platser, så jäkla fult!!

Nej nu kurrar magen nå alldeles..vi hörs i eftermiddag!!



på väg i taxin till templet häromdagen



här har vi kommit en liiiiten bit på vägen. stolpen säger 130 steg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela