Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Thailand

Publicerad 2011-03-10 17:44:11 i Resor,

ÄNTLIGEN!!! :) Resen hit gick super..10 timmar bara svischade förbi och det var vi väldigt glada för. När vi väl kom på plats till hotellet bytte vi om och tog oss en svängom i byn. Vi befinner oss i Ao Nang, Krabi. Åt lunch vid vattnet och under denna härliga stund lyckades jag så klart bränna mig på mitt härliga lilla vis (!) så jag är rödflammig på ett fält mitt på ryggen (!). Hade vanligt linne och drog ner för att inte riskera att få nå märken...score. Jaja nu är ribban lagt och bara fortsätta eller ;)

Vi tog oss en välbehövd powernap efter strosande innan en dusch och middag ute. Blev naturligtvis lite shopping, ett par solglasögon, shorts och tofflor för darling och inget för mig (än så länge ;) ) Innan vi checkat in i vårt casa igen tog vi oss en härlig helkroppsmassage..kan jag säga annat än att vi NJUTER :)

(Nördar som vi är har vi dator med oss och det är trådlöst på hottan..sweet!! :) Så en och annan uppdatering kommer så ni vet att vi lever ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela